Coronavirus / Covid-19
Coronavirus / Covid-19
RE: TO ALL OUR ESTEEMED MEMBERS AND VALUED STAKEHOLDERS
REF: COPYRIGHT SOCIETY OF BOTSWANA PREPAREDNESS AND RESPONSE PLAN REGARDING CORONA VIRUS (COVID 19)
The threat of Corona Virus continues to be of great concern. As the news regarding COVID – 19 changes daily, we feel obligated to inform our Stakeholders on how the Society is preparing for any potential disruptions to our normal operations. Like all of you, we are concerned about the pandemic. Since the situation is rapidly evolving, we feel compelled to take seriously the responsibility to make prudent choices for the wellbeing of ALL.
- COSBOTS Board and Management, are closely monitoring developments relating to the global Coronavirus (COVID-19) outbreak.
- Our primary concern is for the health and safety of our valuable stakeholders and as such we will increase communication on COVID-19 (including our approach to managing the associated risks) and the provision of up to date information to our COSBOTS members, employees, clients, service providers and all other key stakeholders.
- Members and Clients are advised to avoid visits to COSBOTS offices and to utilise our online platforms. Visit us on our website cosbots.com to register, declare new works and to apply for licenses for use of copyright works.
- Members and other key stakeholders can also call the office on +267 392 8055 on weekdays between 0800hrs and 1700hrs. This will likely see a higher volume of calls to our officers, and we are preparing internal systems for this eventuality.
- COSBOTS has in place rigorous business continuity processes and practices. These are rehearsed and planned on a regular basis. All our plans are designed to ensure effective business continuity and the integrity of our systems and processes ensure the safety and wellbeing of our members, staff and customers.
EVENTS AND COMPANY ACTIVITIES
- Effective immediately, COSBOTS Board has made an informed decision to suspend all scheduled company wide events and gatherings until further notice.
- We encourage the use of available technology (such as video and audio-conferencing tools) to conduct internal and external meetings.
- The Distribution and Documentation team will be working tirelessly to ensure that distribution 12 is done amid these trying moments.
- We will also be sending out communications about various elements of this plan which we will also post on our website and other official online platforms.
- Management has implemented business travel restrictions, as well as self-isolation where appropriate. We consider this a prudent step to limit possible exposure of our employees and customers.
- Staff has been instructed to inform management on any personal cross border travel and to undergo medical examination upon arrival. However, emphasis has been that where possible, all unnecessary cross border travels be avoided at all costs.
- Any member of staff infected or quarantined will be provided resources including laptops so they can work from home to ensure that we are able to provide seamless service to all our members and other stakeholders.
- COSBOTS premises are kept clean and disinfected at all times. In a continued effort to keep all visitors that have urgent business to do at our premises safe, we have deployed hand sanitiser around the office.
- Everyone who enters and leaves COSBOTS premises will be required to register to allow for any contact tracing where necessary.
- To reduce overcrowding, members of Staff have been advised to take leave and shift work has been introduced for the remaining minimal numbers of staff members.
- Contractors and Suppliers are encouraged to provide remote services, where possible.
- Finally, COSBOTS management has set up a team which will assess and closely monitor the situation, report to the executive, and respond appropriately to arrest any conceivable risks.
COSBOTS management understands that these significant steps may cause inconveniences and discontents to all our valued stakeholders. We however commit ourselves to providing the best possible service during this challenging time and wish you all good health.
Thank you for understanding and patience.
Mr. Lesego K. Selotate
CHIEF EXECUTIVE OFFICER
RE: LEKWALO GO MALOKO LE BATSAAKAROLO BA BA TLOTLEGANG
REF: TEKODISO LE IPAAKANYO YA COPYRIGHT SOCIETY OF BOTSWANA TEBANG LE MOGARE WA CORONA (COVID 19)
Mogare wa Corona o tsweletse ka go tlisa ketsaetsego le go baka letshogo mo go botlhe. Seemo se se re ama lefatshe ka bophara. E re ka dikgang tsa COVID – 19 di fetoga tsatsi le letsatsi, re bona go le maleba go rurifaletsa Batsayakarolo fa COSBOTS e tshwere ka thata go netefatsa gore ditirelo ga di emisiwe gotlhelele. Jaaka mongwe le mongwe, seemo se le rona se re tshoganyeditse segolo bogolo ka se tsisa diemo tse di tsitsibanyang mmele kgapetsa kgapetsa. Le fa go ntse jalo, se se dirile gore re nne malala-a-laotswe mo go ikgapheng le go netefatsa tshireletsego ya BOTLHE.
- Khuduthamaga le bagolwane ba COSBOTS ba beile seemo sa COVID – 19 leitlho.
- Matshwenyego magolo a rona ke pabalesego ya Maloko le Sechaba ka kakaretso mme re tlaa tswelela ka go buisana ka mogare o, go tsaya malebela le go tsaya tsia dikgakololo tsa ba botsogo go tsibosa maloko, bodiredi, le batsaakarolo ka go farologana.
- Maloko le batsayakarolo ba bangwe ba gakololwa go emisa go etela ofisi ya COSBOTS fa go kgonega mme mo boemong ba dirise maranyane a website ka go etela cosbots.com go kwadisetsa boloko le go romela ditiro tse disha, ga mmogo le go kopa diteseletso tsa go dirisa dipina le tse dingwe tsa botaki.
- Maloko le Batsayakarolo ba ka leletsa ofisi mo mogaleng wa +267 392 8055 fa gare ga beke go simolola ka nako ya bofera bobedi mo mosong go fitlha ka nako ya botlhano mo tshokologong.
- COSBOTS e dira tsotlhe go tlhagafalela go tsisa ditirelo mme re tswelela ka go tsenya leitlho go gagamatsa fa go tlhokafalang teng.
TSE DI AMANG MELETLO
- Go tsweng gompieno, Khuduthamaga e tsere tshwetso go emisa meletlo, bokopano le diphuthego dipe fela go fitlha mo lobakeng le le tlaa bolelwang.
- Mo nakong eno re rotloetsa tiriso ya metlhale e sele ya go tshwara diphuthego go itsa bokopano.
- Ba ofisi ya boloko ba dira gotlhe mo go kgonagalang go tlhomamisa gore dituelo tsa maloko (royalties) di a diragadiwa.
- Re tla tswelela ka go lekodisa botlhe ka go dirisa website le tse dingwe.
BODIREDI LE ITSHIRELETSO KWA OFISING
- Mesepele yotlhe kwa ntle ga Botswana e emisitswe go fitlha nako e seemo se ritibetseng.
- Bodiredi bo tlamega go itsise bagolwane ka mesepele yotlhe e ba e tsayang e se ya tiro segolo bogolo kwa ntle ga lefatshe le go bona ba botsogo fa ba goroga go dira ditlhatlhobo tse di maleba. Le fa go ntse jalo, Bodiredi bo tlhagisitswe go sa tseye mesepele go ya kwa ntle ga lefatshe go sa tlhokahale.
- Bodiredi bo tlamega go itsise bagolwane fa mongwe wa lelwapa a tshwerwe ka mogare wa Corona, le go se tle ofising go fitlha le bone ba netefatsa fa ba sa amiwa gotlhelele ke mogare.
- Ofisi ya COSBOTS e phepafadiwa ka nako nngwe le nngwe. Ofisi e dira tsotlhe go netefatsa gore bodiredi bo fiwa tsa itshireletso di akaretsa melora le go phepafatsa tikologo ya bone.
- Go tla kwadisiwa ba ba etelang ofisi le dinako tse ba tlang ba bo ba tswa ka tsone go netefatsa fa tsotlhe di le teng fa di ka tlhokega gore ba latedisiwe.
- Go itsa mosuke mo diofising Bodiredi bo gakolotswe go tsaya malatsi go itapolosa mme ba ba setseng ba tla tla tirong ka go fapaana ga dinako.
- Batsayakarolo le botlhe ba ba fang ditirelo ba rotloediwa go dira tsotlhe tse di maleba go fa ditirelo ka metlhale e sele go itsa go etela ofisi.
- Kwa bokhutlong, bagolwane ba COSBOTS ba dirile komiti ya Bodiredi e e tla nnang e beile seemo leitlho le go netefatsa fa melawana le maitlamo otlhe a diragadiwa go sireletsa botlhe.
Re tlhaloganya fa maiteko a a dirilweng a ka tsisa tiego ya ditirelo mme re itlama go dira tsotlhe tse re ka di kgonang go tlhomamisa gore seemo ga se tswe mo taolong.
Re eleletsa Sechaba ka kakaretso botsogo jo bo ntle le go lebogela kemo nokeng ya lona.
Re a leboga.
Mr. Lesego K. Selotate
CHIEF EXECUTIVE OFFICER